رفتن به بالا

قیمت های چاپگرهای حرارتی موجود در بازار - پیام فکس

نویسنده : admin 1396/01/19 تعداد نظرات : 0
قیمت های چاپگرهای حرارتی موجود در بازار

قیمت های چاپگرهای حرارتی موجود در بازار

34886 673 - قیمت های چاپگرهای حرارتی موجود در بازار
Canon

Pixma iP4820 Photo Printer

Canon Pixma iP4820  از ویژگی‌هایی چون سرعت بالا و چاپ باکیفیت تصاویر برخوردار است. اداره عالی کاغذ این چاپگر را به انتخاب مطمئنی برای استفاده‌های خانگی و اداری تبدیل می‌کند. این محصول دنباله‌ای موفق بر محصولات قبلی کانن است و از قابلیت‌هایی چون تکثیر خودکار عکس‌ها و چاپ مستقیم از دوربین‌های PictBridge  نیز بهره می‌برد. قیمت ارزان را هم می‌توان یکی دیگر از مزیت‌های آن دانست.

  • قیمت حدود 170 هزار تومان

  • قیمت های چاپگرهای حرارتی موجود در بازار

    34887 541 - قیمت های چاپگرهای حرارتی موجود در بازار

    Canon

    Pixma Pro9500 Mark II

    Canon Pixma Pro9500 Mark II نسخه‌ بهبود یافته یکی از مدل‌های دسک‌تاپ کانن است اما سرعت بالاتری نسبت به آن ارائه می‌کند. استفاده از این چاپگر برای کارهای اداری را می‌توان به نوعی هدر دادن توانایی‌های آن دانست. کیفیت فوق‌العاده عکس‌ها، گرافیک و متون، محصول کانن را هم برای عکاسان حرفه‌ای و هم برای گرافیست‌ها به انتخابی ارزشمند بدل می‌کند. اندازه حداکثری 19 x 13 اینچ و توانایی استفاده از کاغذهای خاص برای چاپ را می‌توان از دیگر ویژگی‌های آن دانست.

    • قیمت حدود 885 هزار تومان

    قیمت های چاپگرهای حرارتی موجود در بازار

    34888 981 - قیمت های چاپگرهای حرارتی موجود در بازار

    Canon

    Selphy CP780 Compact Photo Printer

    Canon Selphy CP780 یکی از جدیدترین چاپگرهای کانن است که همان طراحی کلاسیک این شرکت را دارد. چاپگر کوچک فوق از قابلیت حمل بالایی برخوردار است و از سیستم حرارتی برای چاپ بهره می‌گیرد. این محصول جدید نسبت به نسخه‌های قبلی سریع‌تر است و کیفیت چاپ بالاتری نیز دارد. همانند اغلب فوتوپرینترها، CP780 نیز امکان چاپ مستقیم از کارت حافظه، دوربین‌های PictBridge و یا کامپیوتر را دارد اما امکان چاپ از فلش‌درایوها در آن تعبیه نشده است.

    • قیمت حدود 130 هزار تومان

    قیمت های چاپگرهای حرارتی موجود در بازار

    34889 916 - قیمت های چاپگرهای حرارتی موجود در بازار

    Epson

    PictureMate Charm

    همانند اعضای پیشین خانوادهPictureMate ‌ , ‏ Charm  هم از سرعت بالا و هزینه‌ای اندک برای هر عکس برخوردار است و حتی کیفیت بالاتری نسبت به آن‌ها ارائه می‌کند. Charm تفاوت چندانی با اعضای پیشین خانواده‌اش ندارد چون اپسون نمی‌توانسته است تغییرات زیادی در آن اعمال کند. کیفیت عکس‌ها در آن به حداکثر خود رسیده و واقعا در حد اعلاست. اما از طرفی، در برخی جنبه‌ها امکانات این چاپگر کاهش پیدا کرده‌اند. برای مثال، صفحه‌نمایش 5/3 اینچ جای خود را به یک صفحه‌نمایش 6/2 اینچ در آن داده است.

    • قیمت حدود 200 هزار تومان