رفتن به بالا

نکاتی برای خرید مودم ADSL - پیام فکس

نویسنده : admin 1396/02/02 تعداد نظرات : 0
نکاتی برای خرید مودم ADSL

نکاتی برای خرید مودم ADSL

کالایی که امکان اتصال چندین دستگاه (لپ‌تاپ، موبایل، تبلت و….) را به اینترنت فراهم می‌کند و این روزها طرفداران زیادی دارد و بالطبع رقابت سنگینی هم در بازار برای کسب سهم فروش بیشتر بین شرکت‌های تولید و عرضه‌کننده مودم‌هاي وایرلس وجود دارد. چنین رقابت سنگینی و افزایش شدید تنوع مدل‌های این دستگاه تا حدودی انتخاب را برای خریداران سخت کرده است.

Image result for ‫نکاتی برای خرید مودم ADSL‬‎

نکاتی برای خرید مودم ADSL

 

مودم های ADSL به چند دسته تقسیم میشوند مودم های بیسیم و مودم های کابلی ، به طور کلی اگر از مودم خود فقط برای استفاده در کامپیوتر (دسکتاپ) میخواهید مودمی تهیه کنید که ارتباط آن کابلی باشد ، اما اگر در منزل چندین دستگاه بی سیم و تلفن هوشمند دارید توصیه میکنیم که حتما از مودم وایلرس استفاده کنید.

Image result for ‫نکاتی برای خرید مودم ADSL‬‎

نکاتی برای خرید مودم ADSL

اما نکته بسیار هائز اهمیت که در انتخاب مودم های وایرلس باید به آنها توجه کرد استاندارد مورد پشتیبانی مودم میباشد که امروزه اکثرا مودم ها از استاندارد N پشتبانی میکنند و نوع دیگری از مودم ها که نسب به مودم های سری N گرانتراند از استاندارد AC پشتیبانی میکنند که مزیت این مودم ها نسبت به مودم های سری N پهنای باند انتقالی توسط آن است که با توجه به فرکانس ۵GHz آن حجم دیتای بیشتری نسبت به استاندارد N با فرکانس متداول ۲٫۴GHz انتقال میدهد.

Related image

نکاتی برای خرید مودم ADSL

اگر تعداد دستگاه های بیسیم کمی به مودمتان در خانه متصل میشوند و از مودم در یک فضای کوچک بهره میبرید احتیاجی به مودم های چند آنته ندارید اما اگر دستگاه های زیادی به مودمتان متصل میشود و خانه و محل کار بزرگی دارید و یا دوست دارید محدوده وسیعی را تحت پوشش امواج اینترنت قرار دهید پیشنهاد ما برای شما ایسنت که از مودم های حداقل دو آنته استفاده کنید ، معمولا مودم های دو آنته پهنای باند معادل با ۳۰۰MBps را انتقال میدهند.

Related image

در مورد امکانات جانبی مودم ها نیز میتوان به یک پورت اضافی USB که از آن میتوانید برای به اشتراک کذاری اطلاعات مثل هارد دیسک خود با دستگاه های دیگر متصل کنید.

نکاتی برای خرید مودم ADSL