رفتن به بالا

پرینتر‌ مدلSamsung SPP-2040 قسمت 2 - پیام فکس

نویسنده : admin 1396/01/19 تعداد نظرات : 0

پرینتر‌ مدلSamsung SPP-2040 قسمت 2

در این قسمت به ادامه مبحث پرینتر حرارتی مدلSamsung SPP-2040 میپردازیم .لطفا با ما همراه باشید:

سبک‌ترین و کوچک‌ترین پرینتر‌های دنیا

این مدل جز سبک‌ترین و کوچک‌ترین پرینتر‌های دنیا (در تمامی رده‌ها و فرمت‌ها) است. ابعاد این مدل به ترتیب برابر با180×302×67 سانتی متر و وزن آن کمتر از 1300 گرم است. همین کوچکی یکی از مزایای این مدل است که می‌تواند همه جا با شما همراه بوده و عکس‌های زیبایتان را در همان لحظه به شما تحویل دهد.

6 - پرینتر‌ مدلSamsung SPP-2040 قسمت 2

پرینتر‌ مدلSamsung SPP-2040 قسمت 2

ورودی انواع کارت حافظه

از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به ورودی انواع کارت حافظه مثل CompactFlash Type I and II (CF),SmartMedia (SM), Secure Digital (SD), MultiMedia Card (MMC), Memory Stick (MS) &Memory Stick-PRO, and xD-Picture Cards (xD اشاره کرد. که شامل تمامی کارت‌های رایج دوربین‌های عکاسی است. به وسیله این قابلیت شما دیگر نیازی نیست این دستگاه را به کامپیوتر متصل کرده و از آن استفاده کنید. کافی است کارت حافظه را از دوربین خارج کرده و آن را مستقیما به پرینتر متصل کنید و با نرم افزار داخلی پرینتر (در پایین درمورد آن صحبت خواهیم کرد) تغییرات را بر آن اعمال کنید و بعد بلافاصله آن را چاپ کنید. این درگاه‌ها در جلوی پرینتر قرار گرفته‌اند و بسیار در دسترس است، همچنین یک چراغ LED نیز در این مکان تعبیه شده است که شما را از اتصال کامل و درست کارت حافظه به پرینتر مطمئن خواهد کرد.

پرینتر‌ مدلSamsung SPP-2040 قسمت 2

 7.jpg

همین طور این دستگاه قابلیت اتصال مستقیم به دوربین‌های عکاسی، تلفن‌های همراه و دوربین‌های فیلمبرداری را نیز دارد. این دستگاه فرمت PictBridge را ساپورت می‌کند (اکثر دوربین‌های عکاسی کانن این امکان را دارند) و شما می‌توانید بدون خارج کردن کارت حافظه از دوربین و تنها با متصل کردن دوربین بوسیله کابل مربوطه به پرینتر دستور چاپ را به پرینتر بدهید. این قابلیت در موارد بسیاری به کمک شما خواهد آمد. این قابلیت که به آن PrintDirect یا چاپ مستقیم می‌گویند در تعداد معدودی از پرینتر‌ها وجود دارد.

 8.jpg

پرینتر‌ مدلSamsung SPP-2040 قسمت 2

اگر از بالا به پرینتر نگاه کنید یک صفحه بسیار زیبا و شکیل را خواهید دید. در ابتدا یک مونیتور 2 اینچی با رزلوشن بسیارخوب و زاویه دید 45 درجه در بالای پرینتر قرار دارد.

 9.jpg

در زیر این صفحه یک کلید جهت نما و 4 کلید دیگر از جمله بزرگنمایی و کوچک نمایی، منو، لغو و پرینت را خواهید دید. کیفیت ساخت بدنه این پرینتر بسیار عالی بوده و از موارد مرغوب و درجه یک استفاده شده است.

10.jpg

پرینتر‌ مدلSamsung SPP-2040 قسمت 2

در طرف چپ دستگاه 3 سوکت و یا درگاه را مشاهده خواهید کرد. ورودی برق DC ، ورودی کابل USB2. 0 type-B و درنهایت ورودی USB1. 1 type-A که برای ارتباط برقرار کردن پرینتر با کامپیوتر و سایر لوازم تعبیه شده است. از درگاه USB1. 1 type-A می‌توایند برای نصب کارت‌های bluetooth adaptor نیز استفاده کنید و به صورت بی سیم به دستگاه فرمان دهید.

11.jpg

اگر درب جلو دستگاه را باز کنید و کاست کاغذ‌ها را (در جعبه پرینتر موجود است) به آن متصل کنید می‌توانید کار را شروع کنید. فقط باید قبل از این کار ریبون را (در جعبه بسته بندی موجود است) از طرف راست و با باز کردن دربی که برای آن تعبیه شده در پرینتر قرار دهید.

12.jpg

پرینتر‌ مدلSamsung SPP-2040 قسمت 2

ریبون‌های این دستگاه در دو مدل 40 تایی و 120 تایی (برای 40 و یا 120 برگ پرینت در ابعاد 10×15 سانتی متر) در بازار موجود است. اما اکثر خریداران مدل‌های 120 تایی را ترجیح می‌دهند و هم از نظر زمان و هم از نظر قیمت بسیار باصرفه تر هستند. بسته‌های کاغذ 25 و 30 و 45 و 60 و 90 برگی نیز در بازار موجود است. این کاغذ‌ها که در دو نوع رنگی و سیاه و سفید عرضه می‌شوند دارای قیمت بسیار عالی هستند و از نوع براق 250 گرمی است (250 گرم برای هر متر مربع از این نوع کاغذ) و از نظر ضخامت و عمر و استحکام بسیار عالی بوده و جز سنگین‌ترین کاغذ‌های موجود در بازار است.

 13.jpg

بعد از نصب کارت حافظه و وارد شدن به منو شما خواهید توانست نوردهی و شارپنس تصویر را تا آنجا که تمایل دارید افزایش و یا تغییر دهید و یا اینکه کلیه کارها را بر عهده پرینتر بگذارد. همچنین بوسیله نرم افزار داخلی دستگاه (بدون نیاز به کامپیوتر) ابعاد عکس را و تعداد چاپ در هر صفحه را تغییر دهید. این پرینتر می‌تواند عکس‌ها را به دلخواه شما کراپ کند. این پرینتر از فرمت‌های JPEG ، BMP ، TIFF پشتیبانی می‌کند. حداکثر سایز فایل نباید بیش از 5120×7680 پیکسل و یا کمتر از 40×60 پیکسل باشد. همچنین امکان چیدمان عکس‌ها به صورت گروهی در سایز‌های 3×2 و 4×3 و 4×6 و 7×5 را دارد. زمان شروع بکار این دستگاه برای اولین چاپ حدود 60 ثانیه و برای هر صفحه چاپ رنگی در حدود 40 ثانیه است.

14.jpg

این دستگاه بسیار بی صدا بوده و حداکثر صدای تولیدی توسط آن در حدود 58 دسیبل است. مصرف برق این دستگاه در حدود 60 وات است و بسیار کم مصرف است.

 15.jpg

در هنگام خرید یک بسته 10تایی کاغذ مخصوص پرینت (رنگی) و ریبون همراه دستگاه خواهد بود. علاوه بر این اقلام آداپتور ، نرم افزار راه‌اندازی پرینتر ، کابل‌های USB (تایپ A وB)، کاست کاغذ و دفترچه راهنما در داخل جعبه قرار دارد.

پرینتر‌ مدلSamsung SPP-2040 قسمت 2